Så här tycker jag !

Nu är jag tillbaka men nu , Ska ja säga lite om vad jag tycker & tänker & det kommer bilder.!

Flyktingar borde ha rätt att  få vård detta med Hemliga sjukhus De är Super asso Jag tyker de är Jätte bra!
Och alla barn utan föreldrar som är flyktingar borde få vara kvar i sverige. Kollade ni nyss på tv?
De va några barn Från Afrika ngn stans & dom har inga föreldrar & dom är här , Och deras Stad eller  ah va de nu är är jätte farligt & ngt barn från SWE ringde och fråga efter resa & fick inte åka för de är för farligt && Hur kan inte D***a C** människor inte fatta att de är la då lika farligt för dom Som är Flyktingar Som kommit till SWE för att skydda sig. & då ska dom som bestämmer skicka tillbaka dom här stackars människorna !
Jag tycker de är helt FEL !
Okej nu kära läsare hur skulle ni  känna om ni var dom här människorna och erat land var för farligt hur skulle ni känna ?





Vi alla är Likadana kanske bara olika färger .


Kommentarer
Postat av: !

det va bra Sabrija du job skit bra

2009-11-06 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0