läsare ♥

kul att så många tyckte om mina videos! grymt kul att få höra både här och på facebook.
vill ni ha fler "mimmusikvideos" elr vill ni ha "pratvideos"
tänkte göra en video idag om en sak om mitt hår när jag var liten..
christine skratta ihjäl sig när jag berätta, så kommeer nog berätta lite då hur "fint" mitt hår blev *host*
seriöst egentligen har jag massor att berätta, men man typ känns inte som om man vågar/vill för direkt om man lägger ut någon skämt inlägg så direkt , AMAGAD wanna be AnaGina.. Sen när man ska berätta om annat som är om shopping och allt de dära som kan hända på stan , OMG wanna be Kissie..
Så seriöst ja vet inte de där om shoppingen.. har shoppat ganska mycket nu men vetinte om jag lägger ut det..
Och allt det roliga man kan berätta , man vet inte för man vill  inte vara en Wanna be AnaGina eller Kissie iaf jag!
så som sagt jag bloggar inte hur jag vill, försöker göra så att jag inte är wanna be ngn enligt vissa av er..
aja släpper loss snart för orkar inte att sitta och ha stans tråkigaste blogg så blir skämtvideos och blir shopping från och med nu , seriöst orkar inte bry mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0